sobota 7. prosince 2013

Poslední nový začátek.

Reckless Lovers | via Tumblr

Páni, až k neuvěření že jsem to dokázala. Konečně jsem přišla na to jak se ten blogspot vlastně zakládá. S blogem.cz nadobro končím a už s ním nechci mít nic společného. NIKDY. Zůstanu tady a budu se snažit to tu co nejvíc pochopit. Je to tedy můj poslední nový začátek. A blog.cz mi může třeba políbit zadek. Těším se na spolupráci tady, zase něco nového. Uvidíme jestli budu spokojená, pokud ne, mám smůlu, prostě tu zůstanu a fuck everybody. Budu se snažit. Slibuju.

2 komentáře:

  1. Máš pravdu, ten blog.cz mě štve, slibují zlepšení, ale je to pořád jen samý opak -.- Hodně těžké stěhovat se na blogspot, ale lepší než se srát hej :DD
    Přeji hodně štěstí, protože doufám že blogspot nebude mít nějaké problémy jako blog.cz, a že VŠICHNI budeme s ním spokojeni :) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ani nemám v plánu se na blog.cz vracet. :-)

      Vymazat